Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 19. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

www.bezpecnemesto.sk

Miloš MajkoDátum26. 11. 2010 12:01:58TémaBezpečné mesto

Dnes v neskorších popoludňajších hodinách, bude pre verejnosť aktivovaná internetová doména www.bezpecnemesto.sk zatiaľ so základnými informáciami o projekte. Na webovej stránke s podrobnými informáciami týkajúcimi sa samotného projektu a aktivít s ním spojených, sa začalo intenzívne pracovať.


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
›REGISTROVANÍ MENOM‹
registrovaní nickom
všetci
Miloš Majko | 26-11-2010 20:29:40
Logo som k clanku priradil ja a je v rubrike bezpecnost. Ked bude vytvorena rubrika BEZPECNE MESTO, tak budu vsetky clanky s touto tematikou preradene tam. Aby ich citatel aj neskorej mohol najst bez problemov pokope.
anonym | 26-11-2010 20:28:36
Zbytočne sa tu zrušovať nad jedným príspevkom, ktorý aj tak už nič neoplyvní, pretože občan si vybral aj bez tohto príspevku, ktorý nemá aj tak nič spoločné s voľbami.
Miloš Majko | 26-11-2010 20:21:20
Len pre poriadok - asi dva tyzdne som kazdu noc prakticky do rana kontroloval diskusiu a namiesto hrania piskvoriek alebo nejakei inej hovadint na pocitaci, com nocny cas vyplnal podla mna pozitivnou vecou. Dotahoval som projekt, ktory som priebezne aj rozbiehal rokovaniami s niektorymi z firiem a na instituciach. Uprimne povedane, neviem si dost dobre predstavit ziadnu konstelaciu noveho vedenia mesta, ktore by sa od perfektne nastartovaneho projektu distancovalo. A ja nepatrim medzi ludi, ktori maju dovod nieco ucelovo smerovat do konkretneho obdobia. Faktom vsak je, ze keby napr. aj teraz pribudol k projektu material napr. Luba Veselickeho nielen Petra Rampaseka a nemal by volebny podton - nemal by som v podstate nic proti. Jednoducho zasluhy nik nevymaze a to ani v pripade nezvolenia do funkcii. Skutocne by som skorej - mozno trochu neskromne - radsej prijal pre tim ludi tvoriacich noviny pochvalu za to, ze sa nikdy nedali stiahnut na nihoho stranu, nikdy nikomu nenadrzali a nikdy v nicom nehladali senzaciu. Za to, ze oni a teda cele noviny zatial obstali aj v tychto volbach tak, ze nemusia mat problem pozriet sa do zrkadla ci do oci ktorehokolvek z kandidatov. Bez naroku na halier odmeny, za svoje peniaze sme boli a zajtra budeme k dispozicii pre objektivne a nezavisle spravodajstvo. Kanidati mali uplne zdarma moznost kedykolvek prezentovat o sebe to, co uznali za vhodne. A ak mal jeden v noci problem, okamzite sme mu poskytli priestor a to intenzivnym makanim do viacej ako 3 rano. Ukazte prstom este na jedno medium, ktoreho tvorcovia sa zachovali podobne. Opacne, jeden z kandidatov sa e-mailom pytal na moznost prezentacie sa v mestskych novinach, ktore platime my vsetci mesacne uz niekolko rokov a dodnes mu nebolo ani len odpovedane. Brrrr... Co sm to vlastne dovolili? Prosim, vydrzte do nedele a potom mozete opatovne v ramci slusnosti a zakonov slobodne diskutovat. Dakujem.
Miloš Majko | 26-11-2010 16:35:52
Jožo - odpoved tu je uplne jednoducha - je to projekt, ktory som zacal tvorit ja osobne. Bezpecnostnej problematike sa venujem zhruba 15 rokov. Som autorom bezpecnostnych vizualov vozidiel PZ SR a MP a prve vozidlo PZ v vizualom aky pozname dnes, zacalo jazdit na dialnicnom oddeleni PZ v Modranke uz v roku 1998 - dovolim si pripomenut, ze v minulom storoci. ;-) Mnou navrhnute bezpecnostne prvky sa pocas asi 6 rokov testovali na 8 policajnych autach, ktore boli oblepene v mojej firme a sponzorsky - ako testovacie vozidla. Na nase naklady sme testovali viditelnost cerveno modrych majakov, ktore boli pri testoch umiestnene na mojom firemnoom aute a boli oficialne zapozicane PZ. Na zaklade porovnani a aj nasich odporucani (vsetko je pisomne a potvrdene MV SR a Prezidiom PZ) bolo minulym vedenim PZ zavedene aplikovanie predmetnych bezpecnostnych vizualov a cervenomodrych majakov do praxe. Niekedy v roku 2002 este za prveho volebneho obdobia primatora Vranovica, aom ja osobne navrhol vizual vozidiel MP a sponzorsky moja firma aplikovala tento vizual na vozidlo MP v Seredi. Nasledne bol prezentovany na sneme MP a prebrali ho desiatky MP po celom Slovensku. Na jednej z komisii verejneho poriadku (zapisnice by mali byt k dispozicii) som prezentoval bezpecnostne prvky, ktore sme nasledne s Lubom Veselickym v zime a v noci rozvlakovali po meste a fotografovali na kritickych mistach - clanok je uz aj na SOL: http://www.seredonline.sk/index.php?sekcia=clanky&clid=1229397064 Nemate predstavu o dalsich aktivitach za ostatnych 8 rokov, ktore boli vykonane a ktore su dnes povazovane za bezne - reflexne bezpecnostne prvky, reflexne bundy navozene na moje naklady z GB, svetelne zastavovacie terce, signalizacne zariadenia a pod. testovane PZ. Mnohe z nich moja firma importuje na Slovensko. Necitim potrebu o vsetkom rozpisovat podrobne. Snad iba tolko - som zhnuseny a znechuteny z ludi, ako ste Vy - bez akejkolvek snahy trosku spoznat pravdu oboznamenim sa s faktami verejne vyslovite zavery, ktore su chore a scestne. Ide o projekt, ktoreho realne zaklady boli polozene ovela, ovela skorej, ako som vobec predpokladal, ze zalozim samotne SOL, ba dokonca skorej, ako sa Vami menovany pan Rampasek stal viceprimatorom. Pocas ostatnych 3 rokov kedy som bol clenom komisie, sme pre mesto vyriesili mnozstvo veci tykajucich sa bezpecnosti obcanov a keby bola vola v MsZ a vrcholovom vedeni mesta, mohli sme byt o mile dalej. Napriek vsetkemu, Peter Rampasek vzdy maximalne vychadzal v ustrety a vsetko tykajuce sa bezpecnosti bezvyhradne podporoval . A nielen v oblasti bezpecnosti. On jediny z vedenia MsU vzdy korektne komunikoval s novinami a pre nasich citatelov promptne poskytoval informacie . Evidentne nemate predstavu, kolko stoviek hodin a ake financie stoji vyvoj niecoho, co ma byt zivotaschopne viacej ako tyzden a ma to mat potencial sustavne sa rozvijat. Pan Rampasek pokial viem, je stale viceprimatorom mesta a okrem Vas nik pocas volebneho moratoria neriesi nic s nim spojene. Pri ubohosti niektorych ludi pisucich nezmysly zacinam mat obavy, ci mi niekto nepovie, ze snad SOL a ostatne noviny nevymyslel niektory z kandidatov na primatora a nefinancuje ich. Existujem vobec? Co sa tyka podpory projektu - moznost podporit ho ma ktokolvek. Bez rozdielu. Pytam sa, oplati sa nieco v tomto meste robit? Moj kontakt je uvedeny v novinach. Keby ste sa na veci popytali a nasledne s niecim neboli spokojny - nepovedal by som krive slovo. Napriek tomu, ze inak su Vase prispevky rozumne a vazim si kazdeho rozumneho nazoru - tentokrat odo mna nasledovne: - nic tykajuce sa projektu BEZPECNE MESTO blokovat nebudem a od Vas ziadam ospravedlnenie. Ak mate nejake dalsie otazky - cislo je v kontaktoch. Dakujem.
Mišo | 26-11-2010 19:00:54
Príspevky o mítingu pána Tomčányho, Loveckého a Vašku boli vložené takmer o druhej po polnoci, to znamená o dve hodiny po príspevku pána Rampašeka. Netreba zase za všetkým vidieť za každú cenu porušovanie zákona.
len pre poriadok | 26-11-2010 18:40:40
Volebná kampaň nekončí, ako sa mylne domnievate o polnoci zo stredy na štvrtok, ale vo štvrtok ráno o 7.00 hod.
Jožo Pravda | 26-11-2010 18:23:10
Pán Majko, nemám problém pochopiť o čom píšete. Nie je problém sa ospravedlniť - áno ospravedlňujem sa a vážim si Vašu prácu. Ale dúfam, že Vy ako novinár si viete vysvetliť tiež niektoré náhody z ktorých som vychádzal - spomínaný článok s rovnakým názvom "Bezpečné mesto SEREĎ dostane zelenú" - autor Peter Rampašek 24-11-2010 23:41 BEZPEČNOSŤ - 19 minút pred ukončením kampane dokonca s tým istým logom /. Navyše ak všetky príspevky kandidátov boli uzamknuté na diskusiu je náhoda, že práve tento nie ? 26-11-2010 17:55 test uzavretia volebnej kampane Takže, moja otázka na záver. Nemohlo to počkať do pondelka. Potom by to asi obidve strany mali omnoho jednoduchšie ... Stránku nie je určite dôvod zastaviť, len ťažko je zastaviť myslenie a logiku ľudí. Na posúdenie posielam materiál k tejto problematike z roku 2008, ktorý má pre mňa nezodpovedanú otázku, ktorú som položil ... prečo práve dnes večer a s takým dôrazom http://www.vs.sk/ouke/drogy/ZBORNIK.pdf
Jožo Pravda | 26-11-2010 13:49:24
Pán Majko, pod predchádzajúcim článkom Bezpečné mesto je ako prispievateľ podpísaný pán Rampášek. http://www.seredonline.sk/index.php?sekcia=clanky&clid=1290638517 Moja prosba je nasledovná. Zastavte túto volebnú kampaň, je moratórium !!! Bolo by asi vhodné, aby sa počkalo do ukončenia volieb aby bolo občanom jasné, kto bude mať práva viesť tento projekt. Ak občania nepoznajú o čo ide, tak projekt Bezpečné mesto vychádza z materiálu Bezpečná Európa, ktorý vznikol pomerne dávno a tak si kladiem otázku prečo tak rýchlo pred voľbami dnes večer !!! Na Slovensku je v tomto projekte už niekoľko miest a aj z menšou kriminalitou ako Sereď. Takže opakujem otázku. prečo večer pred voľbami ? Myslím si, že občania si spravia úsudok sami ...

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign