Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 17. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

Tisice leteniek zaplatene aj pol roka vopred - let spolocnostou zruseny - komunikacia s poskodenymi klientami a riesenie reklamacii vylucne cez jedinu e-mailovu adresu! - sumar: Nas zakaznik - nas pajac...

Miloš MajkoDátum26. 04. 2009 20:28:01TémaCestovanie
 Lietadlo SkyEurope na letisku v Kosiciach. Novy Boeing  737 NG - dnes uz takmer historia ako pre spolocnost, tak pre cestujucich.
Letecka spolocnost SkyEurope rusi lety! - Pre vela pasazierov nic nove. V podnikani za moze darit dobre a aj horsie. Tazko charakterizovat stav, v ktorom sa spolocnost nachadza, no vzhladom na prinajmensom zvlastnu komunikaciu a neochotu normalnym, aj pre poskodeneho klienta akceptovatelnym sposobom riesit aeroliniami sposobene skody usudzujem, ze SkyEurope velmi na dobrom mene uz nezalezi. Klient poskodeny zrusenim letu ma na komunikaciu so spolocnostou a reklamacie k dispozicii jedinu e-mailovu adresu. Rezervacne centrum prijima iba nove!! rezervacie s platbami na obdobie takmer do konca roka 2009 a s poskodenymi klientami komunikuje vylucne na urovni odovzdania uz spomenutej e-mailovej adresy. Nikto nie je ochotny poskytnut telefon a ani inym sposobom riesit reklamacie - kompetentni v spolocnosti sa viac menej zatajuju a tym nechavaju poskodenych klientov v neistote. Nikoho zo spolocnosti nezaujimaju nasledne skody (zaplatene hotely, dalsie letenky do inych destinacii, neuskutocnene obchodne stretnutia a pod.) sposobene klientom zrusenim letov. Klient a to i v pripade ze sa chce s aerolinkami korektne dohodnut na nahrade skody poskytnutim leteniek do inych destinacii, ma prakticky jedinu moznost - cakat mesiac na e-mail, v ktorom sa mu spolocnost (mozno) vyjadri, ako sposobenu skodu vyriesi. So spolocnostou SkyEurope som letel minimalne 30 krat a vzdy som tvrdil, ze ich krach nebude pre cestujucu verejnost pozitivnou spravou. Dnes, na zaklade osobnych skusenosti s jednanim firmy ohladom riesenia skody ktoru mi zrusenim letu sposobila, si svoje tvrdenie este z pred troch mesiacov zopakovat nedovolim. Z dovodu objektivneho posudenia konania spolocnosti SkyEurope voci poskodenym klientom pripravujeme podklady k danemu letu a celu komunikaciu ako i navrh riesenia (ak nejaky ovsem bude) SkyEurope na zverejnenie. Zaroven zvazujeme podanie na kompetentne institucie a dalsie pravne kroky. Za najrozumnejsie a najvyhodnejsie pre vsetky strany vsak stale povazujeme dohodu - to by vsak musela chciet nielen strana poskodena, ale aj SkyEurope. Poznamka na zaver: SkyEurope stale predava tisice leteniek na obdobie viacej ako pol roka vopred. Ja som 5 leteniek zaplatil tak isto pol roka vopred a neletel som nikam. Napriek tomu ze cely minuly tyzden som mal zaplatene ubytovanie v hoteli v centre Londyna, spal som doma v posteli.

Fotogaléria k článku:



Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
›REGISTROVANÍ MENOM‹
registrovaní nickom
všetci
Peter | 29-04-2009 22:26:47
Dobry den pani, rad by som sa trocha vlozil do tejto konverzacie ako zamestnanec Skyeurope Airlines (SEA). Nebudem sa vyjadrovat k stylu komunikacie so zakaznikmi, pretoze sa pohybujem v letovej casti,ale je treba uznat ze pristup Low-cost spolocnosti je taky aky je (Onedlho sa bude na niektorych palubach platit aj za pouzitie toalety a tecucu vodu.....nie na palube SEA:). Od doby kedy SEA boli nutene vratit leasingovej spolocnosti niektore eroplany sa muselo pristupit k urcitym opatreniam, ktore viedli k extremnemu zhorseniu "On-time performance" - spajanie letov, wet-leasing a pod. Rad by som vsak zdoraznil, ze napriek tomu je rusenie letov krajnym riesenim a drviva vacsina letov sa napriek meskaniam aj tak uskutocnila. Ja sam som zazil zrusenie letu, myslim ze niekedy na jesen, z dovodu strajku na letisku Pariz-Orly = predpokladane meskanie bolo 6 hodin, ziadne odbavenie lietadla, cestujucich ziadne tankovanie.... poslite tam masinu....non sense! Aby som to zhrnul, za letove oddelenie mozem povedat ze sme sa vzdy a za kazdych okolnosti dostat cestujucich do destinacie bezpecne a na cas! (to nie je nacvicena fraza, to mame v prevadzkovych postupoch ) :-) Pekny den!
Miloš Majko | 26-04-2009 21:32:24
Keby bola niektora z aeroliniek na ciernej listine EU, lietadlo by nemohlo pristat na ziadnom letisku v EU. Bezpecnost je vec jedna (prvorada) a pohodlie cestujucich druha.
Peter Sabo | 26-04-2009 21:26:59
Zapozicane od Air Slovakia 737-300, Dubrovnik Airlines MD-82/83, Travel Service 737-800/500, MapJet MD-83, Danube Wings ATR72, Seagle Air 737-300, Trade Air F100. Plus su tam dve 737-500 od Lithuania Airways, neni su to sice mladici ale ani jedna aerolinka neni na zozname "ciernych" takze to vyzera bezpecne, zatial. ;-)
Miloš Majko | 26-04-2009 21:19:51
Dakujem za nepochybne presnu informaciu - zistujte lietadla zapozicane - opakujem, pytajte sa pasazierov cim leteli... Ono v podstate je pomerne jedno, cim leteli. Hlavne ze leteli. Horsie su na tom ti, ktori pre nedostatok strojov jednoducho neleteli alebo ti, ktorym ich uz zaplatene lety (resp. nahradne) de facto predali za dalsiu hotovost inym cestujucim... Pan Sabo, prikladam dalsie foto uz uverejneneho lietadla s jasnou identifikaciou - predpokladam ze uznate, ze na Vasom zozname sa nenachadza... Takze historia, alebo sa mylim?
Peter Sabo | 26-04-2009 21:12:53
Pan Majko Sky Europe prevadzkuje 4 737-700NG a to: OM-NGG , OM-NGJ, OM-NGN a OM-NGP. Dve patria lizingovkam a dve su ich vlastne, stale lietaju a vsetky su vyrobene v roku 2007.
Peter Sabo | 26-04-2009 21:09:27
Chapem Vas ze ste prisli o peniaze a chcete ich spat ale, bohuzial, ich uz asi neuvidite, moj prispevok smeroval na to ze spolocnost sa do tejto situacie dostala svojimi chybami a jednou z nich je aj ignoracia reklamacii ktora je viac ako dlhodoba. Bohuzial SkyEurope takto funguje uz hodnu dobu a vyzera to tak ze toto leto este fungovat budu. Prezili zimu, preziju leto ale peniaze vam nevratia , je to chore ale bohuzial je to realita ktora sa s touto spolocnostou spaja uz hodnu dobu. Odporucam pozriet staznosti.sme.sk .
Miloš Majko | 26-04-2009 21:04:26
Na uroven lietadiel sa pytajte personalu (tak ako ja) a tych, ktori v piatok prileteli z Londyna... Teoria je v tomto pripade nanic.
Miloš Majko | 26-04-2009 21:03:06
Pan Sabo, neriesim marketingovu strategiu spolocnosti SkyEurope, pretoze som ju nikdy nevedel a ani neviem ovplyvnit. Vo vztahu SkyEurope - moja osoba som bol vzdy platiacim klientom. Riesim konkretnu situaciu, kedy klient nepochybil a neporusil zmluvu. Riesim to, ako sa sprava firma, ktora dlhe mesiace prakticky pyramidovym sposobom pouziva peniaze ineho subjektu a ked sposobi skodu, tak nie je nikto kompetentny, kto by s poskodenym klientom rokoval a pripadne operativne dohodol riesenie vyhodne pre obidve strany. So SkyEuropom dosli nervy leasingovym spolocnostiam, mnohym klientom i zamestancom. Firma stale predava, robi akcie a laka novych klientov. Za aku cenu? A dokedy?
Peter Sabo | 26-04-2009 20:58:25
Pan Majko este 4 NG-cka maju. ;-)
Peter Sabo | 26-04-2009 20:55:46
Je to lowcost v problemoch, naucila slovakov lietat ale akym stylom?? Pre Vas pan Majko to bolo lacne (a stale je!) lietat zo Sky Europe, no pre mnozstvo slovakov to bolo aj tak drahe a viac-menej lietali len pocas "akcii" kedy isli letenky po 1€. Povedzte da sa zarobit na lete kde mate zisk z leteniek 149€ (ak je plne lietadlo) a musite zaplatit personal, letiskove poplatky, ATC poplatky, palivo ,X dalsich veci a este splacajte 32 novucickych B737. Tak ako sa Sky Europe postavilo k rieseniu ich ekonomickej situacie sa stava aj k reklamaciam, schovava sa pred jednym aj druhym.
Miloš Majko | 26-04-2009 20:42:54
SkyEurope jednoznacne "naucila Slovakov lietat". LowCost letecke spolocnosti priblizili lietanie beznym ludom. Tisice Slovakov so SkyEurope cestovali do Irska, GB ci severskych krajin za pracou. So SkyEurope sa oplatilo letiet na jeden den na caffee napr. do Milana, Pariza ci Londyna - ludia mali moznost za vyhodne peniaze spoznat okolite velkomesta. SkyEurope urobila neskutocny kus prace pre kazdeho cestovatela. Preto nechapem zvlastny postoj vedenia spolocnosti k tym klientom, ktori financuju ich existenciu a su ochotni dohodnut sa napr. kompenzaciou nimi sposobenych skod poskytnutim inych leteniek do inych destinaciik - promptne a bez natahovania. Takyto postoj obera spolocnost o dalsich klientov a skorej ci neskorej jej nebude doverovat nikto. Uz dnes maju niektore lety do urcitych destinacii drahsie ako klasicke aerolinky. Stale tvrdim, ze pripadny krach SkyEurope nebude pre Slovakov dobry. Doplatia na to zhorsenymi moznostami cestovania tym sa im predrazi aj uz i tak pomerne nevyhodna praca v zahranici.
anonym | 26-04-2009 20:33:23
Ťažký život podnikateľa...
Eva Učňová | 26-04-2009 20:33:11
Uvidime jak to se SkyEurope dopadne.Snad penize zakaznikum vrati. Milosi litejte radeji s jinymi spolecnostmi, je to jistejsi. ;-)Ale doma se preci spi nejlepe. :-P

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign