Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 17. 11. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

Stanovisko ZSSK k útokom spoločnosti RegioJet 23.11. 2015

RJ prichádza s bombastickými vyhláseniami.  Zakrýva to podstatné.

BRATISLAVA – Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) dôsledne rešpektuje zákony tejto krajiny. Audítor každoročne potvrdzuje, že InterCity vlaky ZSSK nie sú krížovo financované z dotácií štátu. ZSSK nerozpútala a nevedie cenovú vojnu v IC vlakoch, deje sa presný opak. ZSSK nejazdí za podnákladové ceny. Prevádzkový výsledok IC vlakov  ZSSK je priebežne v pluse.
RegioJet sľuboval navýšenie počtu spojov od polovice decembra, dnes priznal, že tak neurobí. Aby odpútal pozornosť, agresívne a nepravdivo útočí na konkurenciu. Dokonca sa vyhráža špekuláciami o úplnom zastavením komerčných vlakov. Vie, že je to pre médiá  najzaujímavejšie.
Nie je jasné, prečo RJ žiada zrušiť IC vlaky ZSSK, keď sú podľa neho málo vyťažené a ohrozujú ho len minimálne. Po úsporných opatreniach  na jar  tohto roka je ZSSK menším hráčom na trhu komerčných vlakov. Je teda ťažko hovoriť o monopolnom postavení štátneho dopravcu. RJ  v skutočnosti oneskorene robí len to, čo ZSSK už na jar uviedla a zrealizovala - že  je nevyhnutné redukovať rozsah komerčných vlakov. RegioJet je teda schopný podnikať na komerčnom trhu, len ak nebude mať žiadnu konkurenciu.
ZSSK dnes realizuje 4 až 5 IC vlakov denne v odlišných časových polohách, čo je  výrazne menej ako  RJ. Majiteľ žltých vlakov sa snaží zrejme zvyšovať tlak na štát, aby mu začal finančne prispievať na komerčné vlaky. (V súčasnosti RJ ani ZSSK nedostávajú dotácie na komerčné IC vlaky, ani sa v nich neuplatňuje bezplatná preprava).
Spoločnosť RegioJet cielene, ako veľakrát v minulosti, podsúva verejnosti vykonštruované a nepravdivé informácie o financovaní, prevádzke, cenách či naplnenosti vlakov ZSSK. ZSSK zvažuje riešiť ataky právnou cestou.
Ak majiteľ RegioJetu zistil, že neunesie stratu komerčných vlakov a nezvládne podnikateľskú stratégiu, rešpektujeme to. Ak súkromný dopravca použije cestujúcich ako rukojemníkov a náhle zastaví linku Bratislava – Košice, ZSSK je pripravená na situáciu reagovať.

 

zdroj: www.slovakrail.sk


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Pridať komentár
Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign