Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 19. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

Reklamný rozhovor pred ôsmou ráno?

Miloš MajkoDátum18. 03. 2013 12:09:45TémaFirmy a podnikanie
200

Určite to poznáte - keď máte niečo dôležité na práci, spíte po odmakanej noci, prípadne sa venujete niečomu vyslovene osobnému, zvoní mobil. Nedvihnúť je neslušné, keď iné nezostáva, zrušíte hovor. No a slušné je zavolať naspäť. Číslo však funguje iba jedným smerom. Niečo mi to pripomína - ach áno, poznáme to - niektorí ľudia majú záujem komunikovať iba jednosmerne...

Keď   vám však mobil drnčí pravidelne ráno ešte pred ôsmou hodinou   a to  za posledné  tri pracovné dni  minimálne 4 razy, musí ísť asi o život. Presnejšie:   14. marca  7:47 hod. ,  14. marca  o 9:30 hod., 15. marca  o 8:47  hod. a dnes  o  7:48  hodine. Prvé tri razy som hovor zrušil a následne som vo vhodnejšej dobe na tel. číslo   +420 380076006  volal späť. Nedá sa.  Dnes som teda dvihol.  "Hovorím s pánom  XY?" , áno, dobré ráno. A okamžite reklamný rozhovor. Ponuka firmy, otázky od operátorky. Na pozadí počujem, že nie je sama a podobným spôsobom  trýznia  aj iných.

Reklame  a marketingu sa venujem už cez 25 rokov, z toho 21 vo svojej firme. Viem, čo sú niektoré firmy schopné spraviť na to, aby oslovili potenciálneho klienta. Reklama býva hodne agresívna, mnohokrát obťažuje. No asi plní účel. Sú však situácie, kedy sa určité marketingové metódy  musia považovať za vyslovene obťažujúce.  

Postupy niektorých firiem sa výrazne menia. Koniec letáčikom, dotazníkom či reklamným e-mailom.  Útočia na ľudí hromadne cez ich súkromné telefónne čísla a to vtedy, kedy to vyhovuje operátorom. No a spôsobom, ktorý tak isto vyhovuje iba samotným operátorom. Pýtam sa, kde sa toto skončí?  Kedy do takýchto metód zasiahne legislatíva? Nie každý si totiž môže dovoliť vypnúť mobil a urobiť si kľud vtedy, kedy ho potrebuje. Akceptujem aj takýto druh komunikácie cez deň za predpokladu, že sa operátorka slušne spýta, či je vhodné v danom čase rozvíjať daný druh rozhovoru. Ale preboha pred  8. hodinou rannou?

Nuž, napriek tomu, že  som si u firmy  123dopyt.sk  - za túto firmu sa operátorka predstavila - nič neobjednal verím, že moje telefónne číslo zmaže zo zoznamu ľudí, ktorých svojou agresivitou bude v budúcnosti obťažovať.

Na svojej oficiálnej webovej stránke firma udáva nasledovné inštrukcie :

E-mail: info@123dopyt.sk
Tel: 032 2633 101
(volajte v pracovné dni, 8:00-12:00, 13:00-17:00)

Tak pracovníci firmy sú k dispozícii  iba v pracovnej dobe a to po 8.00 hodine, no potenciálny zákazník má byť na svojom súkromnom mobilnom telefóne k dispozícii a podľa firmy môže byť rušený / obťažovaný kedykoľvek si operátor zmyslí?

Na telefónne číslo z ktorého operátorka volala, sa spätne dovolať nedá. Na tel. čísle   032 2633 101  uvedenom ako kontakt na webe, nik nedvíhal  ani po  9.00  presnejšie do 9.18  hodine dopoludnia. Pokusov o dovolanie sa do firmy sme uskutočnili viac, všetky však s negatívnym výsledkom.

Prvý raz sa do firmy  123dopyt.sk podarilo dovolať  o  9:34  hodine. Pracovníčka nám oznámila, že služby pre nich zabezpečuje externé call centrum a že niektorí ľudia pracujú aj od 6.hodiny.  Znamená to teda, že môžem byť rád, že som na rad prišiel až pred  ôsmou hodinou rannou. Potvrdila, že linka  cool centra je jednosmerná.  Odmietla prepojiť či zavolať k telefónu  nadriadeného prípadne zodpovedného pracovníka firmy.  Sľúbila však problém riešiť následne po našom rozhovore.

Poznámka na záver: Viac ako hodinu  po mojej sťažnosti operátorke, ma nik z firmy nekontaktoval. Aj toto podľa mňa svedčí o  NEserióznosti  prístupu či už k súčasným, alebo k potenciálnym zákazníkom.


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹
1234 | 19-03-2013 01:22:32
Jak si to volakto dovolil volat pana domu tak skoro rano?
Cool | 18-03-2013 21:11:25
KOMENTÁR PORUŠIL PRAVIDLÁ DISKUSIE
Príspevok svojim obsahom bol v rozpore s pravidlami diskusie, prípadne porušoval legislatívu platnú v SR a EÚ. Administrátorom portálu bol vymenený za tento oznam a uložený do archívu.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 18-03-2013 12:38:09
Dakujem za upozornenie.
anonym | 18-03-2013 12:36:25
Zákon o elektronických komunikáciách č. 610/2003 Z. z.

§ 65
Nevyžiadaná komunikácia

(1) Elektronickou poštou je akákoľvek textová, HLASOVÁ, zvuková či obrazová správa zaslaná prostredníctvom verejnej siete, ktorú možno uložiť v sieti alebo v koncovom zariadení príjemcu, kým ju príjemca nevyzdvihne.

(2) Na účely priameho marketingu je dovolené volanie, zasielanie faksimilných správ, správ elektronickej pošty vrátane služby krátkych správ užívateľovi LEN S JEHO PREDCHÁDZAJÚCIM SÚHLASOM. Za súhlas sa považuje aj súhlas osoby, ktorú užívateľ splnomocnil na používanie svojho prístupu k sieti. Udelený súhlas možno kedykoľvek odvolať.

S otravnými telefonátmi mám dlhoročné skúsenosti a pomáha iba jediná vec - vyžiadať si ešte počas rozhovoru meno pracovníčky a názov firmy a okamžite poslať emailom podnet na SOI. A samozrejme každej telefonistke povedať, že by som si od nej nekúpil ako kilo zlata za 1 euro len preto, že ma obťažuje nevyžiadaným telefonátom.
Jozef | 18-03-2013 12:35:19
kedze sa tam nedovolas, oni si z toho hlavu nerobia a su v tazkej pohode, preco nie?
onanym | 18-03-2013 12:31:02
Tak bohuzial, kazdy sa nejak musime zivit. Takto otravovat ludi a riesit vacsinou nezmysly... No co uz. Ak chce operator nejake drobne zarobit, nuz musi otravovat... Asi kazdy mal uz docinenia s "bezplatnym zaslanim bambusovych ponoziek", ci co to bolo:)
Cool | 18-03-2013 12:27:28
Cool centrum ste zabil... :D

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Pridať komentár
Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign