Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 16. 7. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

RegioJet inštaluje do autobusov najvýkonnejšiu Wi-Fi a testuje sedačky s väčším priestorom na nohy. V lete posilní linku z Bratislavy do Chorvátska

815

RegioJet |MM|  RegioJet výrazne skvalitní technológiu na príjem Wi-Fi internetu vo svojich autobusoch. Tá predstavuje podľa realizovaných meraní absolútnu špičku na trhu a poskytuje vysoko silný a stabilný internet počas celej cesty. Nová technológia skladá a kombinuje príjem dátového signálu od niekoľkých operátorov súčasne – podobne, ako je tomu napr. pri vlakových spojoch RegioJetu.

RegioJet modernizuje technológiu na všetkých svojich linkách, prvé autobusy premávajú už na trase Bratislava – Praha a čoskoro by mali pribudnúť aj na trasy z Bratislavy do Budapešti, Bratislava – Nitra – Banská Bystrica a Bratislava – Schwechat - Viedeň. Novou technológiou vybavil RegioJet už viac ako 40 autobusov.

Pilotná prevádzka autobusu s väčším priestorom na nohy na linke Bratislava - Praha

RegioJet súčasne prestaval jeden zo svojich autobusov Irizar i8 tak, aby v ňom mali cestujúci viac miesta na nohy a nechal z neho odstrániť až štyri sedadlá. „Aktuálne nasadzujeme tento autobus na trasu Bratislava – Brno – Praha a späť. Autobus má po novom kapacitu iba 59 miest na sedenie (oproti pôvodným 63) a cestujúcim tak ponúka ešte viac priestoru na nohy. Sedadlá sa dajú okrem toho vysúvať do uličky, aby sa na seba cestujúci nemuseli tlačiť,“ hovorí Marcela HAMŘÍKOVÁ, obchodná riaditeľka autobusov RegioJet.

Autobus ponúka cestujúcim interiér s nasledujúcim usporiadaním sedadiel:

1) Na strane šoféra je medzi sedadlami v celej dĺžke priestor 855 mm

2) Na pravej strane v smere jazdy je od predka až po dvere najviac priestoru - a to až 930 mm

3) V zadnej časti autobusu je na pravej strane medzi dverami a zadnou časťou vozidla priestor 780 mm

RegioJet všetky skúseností z prevádzky takto upraveného autobusu vyhodnotí a následne rozhodne o prípadnej úprave ďalších autobusov.

 

Rozšírenie sezónnych spojov z Bratislavy na chorvátske pobrežie

Aj v tomto roku bude RegioJet počas letnej sezóny prevádzkovať autobusy z Bratislavy na Chorvátsku riviéru. Po minuloročnej úspešnej testovacej prevádzke súčasne plánuje RegioJet rozsah prevádzky linky rozšíriť až o 100 %.

K víkendovému páru autobusových spojov pribudne ďalší pár v strede týždňa. V utorok a v stredu späť. Linka sa teda rozšíri na dvojnásobný počet spojov. RegioJet súčasne uvažuje nad tým, že by v prípade veľkého záujmu cestujúcich nasadzoval na spoje namiesto jedného autobusu až dva.

Žltý dopravca súčasne plánuje rozšíriť svoje podnikanie na nemeckom trhu, kde plánuje zaviesť autobusy na trase Hamburg – Berlín – Drážďany – Praha s možnosťou prestupu na autobusy ďalej do Bratislavy.

 


Fotogaléria k článku:

815
Autor: RegioJet
815
Autor: RegioJet

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign