Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 19. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

Hanba v Lidli

Včera t.j. 31.01.2013 okolo obeda sme sa rozhodli ísť s manželkou na nákup do tohto obchodu. Všetko prebehlo ako hádam stokrát predtým: nakúpili sme dve väčšie tašky rôzneho tovaru a postavili sa s nákupným vozíkom do radu pred pokladňou. Zaplatili sme, dostali pokladničný bločik, preložili si tovar do tašiek a išli k východu. Vošli sme pod bezpečnostnú bránu a v tom sme takmer zmeraveli. Do celej predajne sa začali ozývať silné výstražné zvuky, signalizujúce, že nemáme nákup v poriadku. Ale preboha čo, však sme za všetko riadne zaplatili a nekradli. Lenže ľudia v predajni sa už začali na nás pozerať ako na chytených kmínov. Pritom mnoho ľudí ma poznalo ako novinára a právnika a manželku ako pracovníčku Trnavskej univerzity. Hanba ako hrom. Bleskove dobehol k nám uniformovaný člen súkromnej bezpečnostnej služby a všetok nákup, jeden kus po druhom sme začali vykladať z tašiek a on ho začal kontrolovať a to tak, že kódy porovnával s pokladňou a pokladničným blokom. Pre istotu som sám od seba aj prešiel opäť cez bezpečnostnú bránu či mi niečo z mojich súkromných vecí nevyvoláva tiež tie odstrašujúce zvuky. Ale nič. Aj uniformovaný bezpečnostný pracovník zistil, že všetko máme v najlepšom poriadku. A mohli sme sa porúčať. Pravda, viackrát sa nám za toto nedorozumenie veľmi ospravedlňoval. To je síce milé, ale pocit hanby v nás i naďalej ostal. Žiaľ čistotu nákupu sme obhájili hoci celú vinu nesie na sebe táto vychýrená predajňa a jej vedúci by mali vedieť ako zabezpečiť, aby hanbu slušným nakupujúcim nerobili.


Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Pridať komentár
Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign