Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 24. 9. 2019, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

BUDIN.sk - ďakujem, uz som. Už som "nakúpil"... - AKTUALIZOVANÉ - AKTUALIZOVANÉ 8.3.2013 e-shop nie je aktivny

Miloš MajkoDátum21. 01. 2013 00:55:20TémaFirmy a podnikanie
200

Nepochopili  ste nadpis článku? A to ešte nie sme na jeho konci...

Bud In - asi to bol zámer firmy, ktorá podľa výpisu zo Živnostenského registra podniká už závratný rok. Že by nejaká z tých novokvasených s finančnou podporou úradu práce? No, nechajme úvahy a poďme k faktom.

V tomto materiáli nájdete niektoré podstatné pasáže označené červeným. Spárujte si ich s dátumami, ku ktorým prináležia.

- - -

Zľavové portály sa stali obľúbenými hlavne v poslednom období. Ich ponuky sú niekedy fakt dobré. Práve nákup tovarov a služieb cez tieto portály som využil už veľa krát. Nevýhodou týchto nákupov je to, že tovar v plnej výške  je nutné zaplatiť vopred a to bez toho, aby jeho dodávateľ bol zákazníkom preverený. No a práve to môže byť problém. Musím však povedať, že až na malé výnimky, som bol s nákupmi tohto druhu cez internet naozaj spokojný. Aj s prístupom dodávateľa, u ktorého si zákazník už zaplatený kupón uplatňuje. Teda, až do "obchodovania" s už spomenutou firmou  Budin z Partizánskeho.

V prvom rade teda, s kým to obchodujeme?

 

VÝPIS ZO ŽIVNOSTENSKÉHO REGISTRA

Tento výpis má informatívny charakter a nie je použiteľný pre právne úkony

Obvodný úrad Prievidza
Číslo živnostenského registra: 340-32168
 
Obchodné meno
Alexandra Zelezníková
IČO
46376046
Miesto podnikania
95801 Partizánske, Veľká okružná 1040/39

Predmety podnikania

  1. Kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)

    Deň vzniku oprávnenia: 1. 11. 2011
Dátum výpisu: 16. 1. 2013
 
- - -

Ako to teda celé začalo? Pekne po poriadku a maximálne stručne:

30. októbra  2012 som dostal tik a zakúpil som dva LED svetelné pásiky cez   Zľavomat.  Niekoľko klikov do klávesnice a peniažky z môjho účtu zmenili majiteľa. Kupóny som si u dodávateľa uplatnil presne podľa návodu, o čom som obdržal aj potvrdenie od firmy  Budin e-mailom. 

- - -

Od: Zlavomat.sk [noreply@zlavomat.sk]

Predmet: Vaša objednávka

Odoslané: ut 30. 10. 2012 23:38

 

Zlavomat.sk

Pekný deň!

Ďakujeme za Váš nákup. Peniaze boli pripísané na náš bankový účet.

Všetky svoje objednávky vždy nájdete na Zlavomat.sk v sekcii Moje vouchery.

  Platnosť do Kód voucheru
LED pásik (LED pás s teplým svetlom, 5 metrov) 26. 11. 2012 2402717118-748
LED pásik (LED pás s teplým svetlom, 5 metrov) 26. 11. 2012 2402740344-375

Príjemné šetrenie!
Váš Zlavomat.sk

Máte otázku? Radi vám pomôžeme. Prosím, kontaktujte nás.

 

- - -

Od: Tím Buďin.sk [objednavkysk@budin.sk]

Predmet: Led pasik

Odoslané: ne 11. 11. 2012 2:13

Vážená/ý pán/i
Týmto emailom by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu spoluprácu pri objednávaní 2x LED pás.

Prosím o kontrolu dodacej adresy Miloš Majko Trnavská 53   Sereď 926 01

Vaša objednávka bude vyexpedovaná do 10 pracovných dní slovenskou poštou. O jej odoslaní Vás informujem mailom s podacím číslom zásielky.

V prípade akýchkoľvek Vašich otázok, nás neváhajte kontaktovať telefonicky alebo emailom na reklamacie@budin.sk

Želáme Vám úspešný deň.

Nech sa Vám darí.

S pozdravom

Tím Budin.sk

info@budin.sk
reklamacie@budin.sk

00421 917 27 99 77

 

- - -

Od: Tím Buďin.sk [objednavkysk@budin.sk]

Predmet: Led pasik

Odoslané: st 28. 11. 2012 10:28

 

Dobrý deň,

chceli by sa Vám ospravedlniť, za omeškanie zaslania tovaru. Tovar Vám bude zaslaný v priebehu tohto týždňa.

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknutý problém.

V prípade, otázok nás prosím kontaktujte telefonicky alebo mailom.

Ďakujeme za pochopenie

Príjemný deň prajeme


--
S pozdravom
Tím Buďin.sk
objednavkysk@budin.sk
00421 917 27 99 77

- - -

Od: BuďIn.sk [reklamacie@budin.sk]

Predmet: Led pás

Odoslane: ut 11. 12. 2012 9:32

 

Vážený zákazník,

nakoľko došlo k omeškaniu zvyšných led pásov a nechceme Vás neustále naťahovať na čas, poprosili by sme Vás o vyjadrenie, či máte záujem počkať do Vianoc, alebo Vám tento týždeň pošleme späť úhradu za spomínaný led pás.


Poprosím Vás o vyjadrenie spätne na tento email.

Ďakujem za pochopenie.

S pozdravom.

Zelezníková

--
S pozdravom a prianím pekného dňa

Podpora zákazníkov
reklamacie@budin.sk
www.budin.sk
00421 917 27 99 77

- - -

Od: BuďIn.sk [reklamacie@budin.sk]

Predmet: vratenie hotovosti

Odoslane:  št 20. 12. 2012 13:45

 

Dobrý deň pán Majko,

ospravedlňujeme sa za zdržanie vrátenia Vašej hotovosti, peniažky Vám boli zaslané poštovou poukážkou a ako ospravedlnenie sme Vám dnes zaslali darček za omeškanie.

Príjemné sviatky.

Zelezníková


--
S pozdravom a prianím pekného dňa

Podpora zákazníkov
reklamacie@budin.sk
www.budin.sk
00421 917 27 99 77

- - -

Od: Milos Majko [majko@majko.sk]

Predmet: RE: vratenie hotovosti

Odoslané: št 3. 1. 2013 11:01

 

Dobry den,

30. oktobra  2011 sme prostrednictvom sprostredkovatela objednali a zaplatili tovar, ktory nam podla zmluvnych podmienok mal byt dodany zhruba v polovici novembra  2011. Tovar dodany nebol a to ani po niekolkych telefonickych a e-mailovych urgenciach.

Ako sprostredkovatelom  www.zlavomat.sk, tak  Vami nam bolo niekolko krat prislubene okamzite riesenie Vami sposobenych problemov - naposledy
19.12.2012 telefonicky a 20.12.2012  e-mailom. Dodnes k naprave nedoslo.
Dodnes teda nemame ani objednany tovar a neprebehlo ani  Vami slubene vratenie financnych prostriedkov za neho.

Vzhladom na uvedene skutocnosti Vam oznamujeme, ze dalej nie sme ochotni trpiet zavadzanie Vasou firmou a nie sme ochotni tolerovat podvodne praktiky Vasej firmy voci zakaznikom a preto sme dnes podpisali plnu moc advokatskej kancelarii za ucelom podania zaloby na Vasu firmu. Pripad zaroven posuvame mediam, aby pred obchodovanim s Vasou firmou vystrihali verejnost a vsetkych dovercivych spotrebitelov.

Zaroven Vam oznamujeme, ze o postupe  Vasej firmy, nedodrziavani zakonov platnych v SR a EU budeme informovat  prislusny zivnostensky, danovy urad a SOI.

Na zaver  Vam oznamujeme, ze od  Vas budeme vymahat skodu sposobenu nedodanim objednaneho a zaplateneho tovaru a tiez naklady spojene s vymahanim vlastnych penazi od Vasej firmy.

Vas pristup k zakaznikom vyraznym sposobom poskodzuje internetovy predaj a doveru v neho.

Ak mate zaujem o vyjadrenie pred uverejnenim skusenosti s Vasou firmou, mate moznost do 24 hodin  e-mailom na adresu  reporter24@reporter24.sk.
 
Milos Majko

Kontakt: 0907 277 777

Na vedomie: Advokatska kancelaria  JUDr. Gracik, Nitra

- - -


-----Original Message-----
From: BuďIn.sk [mailto:reklamacie@budin.sk]


Sent: Thursday, December 20, 2012 1:45 PM
To: majko@majko.sk
Subject: vratenie hotovosti

Dobrý deň pán Majko,

ospravedlňujeme sa za zdržanie vrátenia Vašej hotovosti, peniažky Vám boli zaslané poštovou poukážkou a ako ospravedlnenie sme Vám dnes zaslali darček za omeškanie.

Príjemné sviatky.

Zelezníková

--
S pozdravom a prianím pekného dňa

Podpora zákazníkov
reklamacie@budin.sk
www.budin.sk
00421 917 27 99 77

- - -

Od: Zlavomat [zlavy@zlavomat.sk]

Predmet: [Zlavomat] Update: RE: vratenie hotovosti

Odoslané: št 3. 1. 2013 16:25

You are registered as a cc on this help desk request and are thus receiving email notifications on all updates to the request.
Reply to this email to add a comment to the request.



Miroslava Kuklová, Jan 03 16:24 (CET):

Dobrý deň pán Majko,

mrzí ma, že máte s našim partnerom takúto negatívnu skúsenosť. Na základe Vášho telefonického rozhovoru s pánom Srokom Vám budú z našej strany vrátené peniaze za nedodaný tovar v sume 35,80€. Peniaze budú na Vašom účte pripísané v priebehu budúceho týždňa. O tejto transakcii však nechodí sms notifikácia, ak ju máte nastavenú, prosím o jej skontrolovanie v internet bankingu / výpise účtu. Ďakujem.

Prajem všetko dobré a príjemný deň

S pozdravom
Miroslava Kuklová

- - -

Od: Milos Majko [majko@majko.sk]

Predmet: RE: vratenie hotovosti

Odoslané: ut 15. 1. 2013 10:35

Dobry den  pani Zeleznikova,

Dnes si dovolim upriamit  Vasu pozornost na text  Vasho e-mailu, na ktory tymto reagujem.

Dnes mame za sebou polovicu januara  2013 a od  Vas neregistrujeme vratenie platbu za  vami nedodany tovar a do dnesneho dna ste nam nedodali ani pred niekolkymi mesiacmi zaplateny tovar.

Mam za to, ze od zmluvy pre hrube porusenie podmienok Vasou stranou sme uz odstupili, ak ste to nahodou nepochopili, formalne Vam to oznamujeme a pripominame este raz.

Pani  Zeleznikova,

davame  Vam tymto moznost zaujat oficialne stanovisko  Vasej firmy k vzniknutej situacii, ktore pripojime k materialu pripravenemu na publikovanie v mediach o skusenostiach s obchodovanim s  Vasou firmou.

Ak mate zaujem k veci sa vyjadrit, stanovisko zaslite na e-mail reporter24@reporter24.sk  do 17. januara 2013. Ak stanovisko v uvedenom termine neobdrzime, v clanku bude napisane, ze ste sa k veci odmietli vyjadrit.

Pani Zeleznikova,

na webovej stranke  Vasej firmy  http://www.budin.sk/uvod.html  mate este dnes  15. januara  2013  10:30  text, ktory oznamuje dovolenku vo  Vasej
firme v termine  od   21.12. 2012 do  10.01. 2013. Predpokladam, ze datum
zacatia evidentne terminovo neobmedzenej dovolenky ste volili umyselne - konieckoncov lepsi vysmech pre nas, podvedenych zakaznikov si ani len neviem predstavit.

Mobilny telefon cislo:  0917 27 99 77  mate vypnuty a odkazova schranka je plna, neprijima dalsie odkazy.


Dovolim si oznamit Vam, ze vsetky uvedene fakty mame riadne zdokumentovane a budu uverejnene vratane vzajomnej korespondencie medzi nami.  

Pani  Zeleznikova, na zaver z mojej strany snad iba ubezpecenie pre  Vas, o nasom naslednom oznameni  Vasich praktik prislusnej  SOI, danovemu a zivnostenskemu uradu.

U advokatskej kancelarie sa  Vam zvysuju naklady spojene s konanim, ktore voci  Vam zaciname.

Vyjadrujem presvedcenie, ze firmy s praktikami voci zakaznikom ako  Vy budu zakonmi Slovenskej republiky sankcionovane a nebude im umoznene podnikanie.


Milos Majko

Kontakt: 0907 277 777

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Aký je stav dnes?

Asi by sa patrilo napísať, že firma bola odstavená od podnikania a peniaze za nedodaný tovar zákazníkom vrátila. OMYL !! Sme na  Slovensku, takže až také ľahké to zasa nebude.

Je presne  mesiac odvtedy, čo pracovníci firmy odišli na dovolenku - dôkaz - fotografia webu   www.budin.sk   stará asi pol hodinu. Stále na nej svieti oznam, že dovolenka trvá od  21. decembra  2012 do 10.januára  2013.

Telefón firmy  je vypnutý ráno, cez pracovnú dobu, večer i cez víkendy. Odkazová schránka je plná a odkazy neprijíma. Dôkazy o tomto stave máme zadokumentované dostatočne.

Na e-maily vedenie firmy - neodpovedá.

Tovar firma do dnešného dňa nedodala a zaplatené peniaze za neho nevrátila.

Ako by to však bolo, keby aj v tomto podnikateľskom príbehu nebolo nejaké to  ALE.

Firma je síce na dovolenke, so zákazníkmi nekomunikuje, no neznamená to, že jej biznis nebeží. Zľavový portál    www.zlavadna.sk    konkrétne link: http://www.zlavadna.sk/zlava_22255_bud-in-parny-cistic  stále ponúka tovar firmy Budin. Jedna z akcií končí - dnes o polnoci.  Ako ukazuje portál, tovar si doteraz kúpilo  210 zákazníkov.  210 x 49,99  Eur poslali dôverčiví zákazníci na účet firmy, ktorá mi od októbra  2012  nedodala už zaplatený tovar za 38 Eur !!

Čo je to za podnikateľov? Čo je to za zákony? Čo sme to za štát? Je toto normálne? Odpovie konečne niekto kompetentný na to, na základe akej náhody funguje naša spoločnosť?

Dnes, teda  21. januára  2013 podávame v tomto prípade trestné oznámenie pre podozrenie zo spáchania TČ  podvodu. Už pred niekoľkými dňami sme učinili aj ďalšie právne kroky, ktoré by mali napomôcť k vymoženiu nákladov spojených s domáhaním sa našich práv voči firme  Budin z Partizánskeho.

O praktikách predmetnej firmy informujeme aj príslušný  živnostenský úrad a  ŠOI. Pýtam sa však, absolvuje toto každý podvedený zákazník, má každý občan možnosti a chuť takto sa domáhať svojich práv? Doteraz som dostal od prakticky všetkých opýtaných rovnakú odpoveď - prišli sme aj o väčšie prachy. Kašleme na to, raz jej niekto klepne po prstoch.

Raz možno. Pýtam sa však - kedy? A koľko ľudí dovtedy príde o svoje peniaze? A ešte drobnosť na záver - nepočítajú takíto podnikatelia náhodou s tým, že sa väčšina ľudí vzdá a na vyhodené peniaze sa jednoducho vykašle? 

- - -

Firma  Budin z Partizánskeho do dnešného dňa svoju reakciu  pre médiá nezaslala a nijako ani nereagovala na e-mail. Zľavový portál čiastku zaplatenú za nedodaný tovar na náš účet vrátil.

 

- - -

AKTUALIZOVANÉ:  včera a  dnes  22.01.2013   9:20

 

reporter24
21. jan. (Pred 1 dňom)
 
komu: hoschek, majko

Dobry den,

ziadame  Vas o informaciu, do akej miery ste spokojni so serioznostou firmy  BUDIN z Partizanskeho, ktorej tovar v zlave  aj teraz predavate na  Vasom zlavovom portali.
Dakujeme.

Za redakciu, Milos Majko

kontakt: 0907 277 777

 

Odpoveď zľavového portálu:

 

Simona Cagalincová
11:35 (Pred 21 hodinami)
 
komu: reporter24, majko

Dobry den,

 
k predmetnej ponuke od spolocnosti BUDIN evidujeme niekolko staznosti zakaznikov. 
 
Vsetky reklamacie zaslane na adresu reklamacie@zlavadna.sk preverujeme s poskytovatelom zlavy a v pripade nespokojnosti klienta pristupujeme nad ramec nasich VOP k vrateniu penazi. Na zaklade poslednych informacii od klienta, maju byt vsetky staznosti z ostatneho tyzdna vyriesene.
 
V pripade dalsich otazok som Vam k dispozicii,
 

-- 
S pozdravom,
Simona Cagalincova
PR & Marketing manager

Creative Web, s.r.o.

Zľavový portál akciu tovaru predávaného firmou  BUDIN predĺžil o  24 hodín. Taže tovar od firmy BUDIN Partizánske si môžete objednať a zaplatoiť ešte aj dnes do polnoci.

 

Opätovne sme napísali  e-mail vedeniu firmy  BUDIN  21.01.2013:

reporter24
10:59 (Pred 22 hodinami)
 
komu: reklamacie, majko

Dobry den pani Zeleznikova,

systematicky sa snazime na  Vas nakontaktovat, no uz viac ako mesiac mate vypnuty telefon ktory uvadzate ako kontakt pre zakaznikov na  Vasej webovej stranke  www.budin.sk a na e-maily nereagujete.
Cela nasa komunikacia je spolahlivo zalohovana a podlozena. Telefonicky sme sa pokusili s Vami spojit naposledy dnes o 10:48 hod. Zaznamnik odkazy neprijima a telefon mate stale vypnuty. Na stranke mate stale oznam o dovolenke.

Tovar stale predavate cez rozne zlavove portaly - pytame sa, ako sa zakaznik ma na  Vas nakontaktovat, kedze nase skusenosti s Vasou firmou su mimoriadne negativne?

Telefonoval som so zastupcom zlavoveho portalu  ZLAVOMAT.sk a ten mi povedal, ze nesuhlasite s odovzdanim ineho telefonneho cisla na  Vas. Pani  Zeleznikova,  Vasim spravanim znizujete doveru zakaznikov nakupovat  tovary a sluzby cez internet.

Dakujeme za Vasu reakciu.

Milos Majko

kontakt: 0907 277 777

Do dnešného dňa reakcia žiadna.


Fotogaléria k článku:

200
Autor: Miloš Majko
200
Autor: Miloš Majko
200
Autor: Miloš Majko

Zobraziť všetky fotografie
200
Autor: Miloš Majko
200
Autor: Miloš Majko
200
Autor: Miloš Majko


Skryť všetky fotografie

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
registrovaní nickom
›VŠETCI‹
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 26-04-2013 12:53:31
Zuzana, zial, je to pravda. Klasicke tahy Slovenskych tiez "podnikatelov". Ide o firmu:

http://www.e-mayra.sk/

ktoru som uz spomenul v minulosti.

Dalsi nachytani klienti, dalsie staznosti, dalsie problemy pre tych, ktori svoje zarobene peniaze poslu tam, kde ocakavaju adekvatne sluzby...
Zuzana | 26-04-2013 12:35:56
Dobry den,
ja patrim k tym stastnejsim, komu bol zaplateny tovar aj dodany. Bolo to v decembri 2012. Odvtedy som sa pokusala marne ziskat fakturu - danovy doklad pre pripad reklamacie vyrobku.
Parny mop sa naozaj v marci 2013 pokazil a pani Zeleznikova na maily uz nereaguje.
Teraz naozaj ponuka tovar po hlavickou inej formy, ale zabudli v nazve zrusit link na firmu "bud in"http://boomer.zoznam.sk/zlava_10839_bud-in-parny-cistic
Nikdy viac a celu komunikaciu posielam na Obchodnu inspekciu.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 26-02-2013 01:13:29
SLOVENSKÁ OBCHODNÁ INŠPEKCIA
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom
v Prievidzi pre Trenčiansky kraj Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza
Číslo: P/0298/03/2012 Dňa 30.10.2012

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Prievidzi pre Trenčiansky kraj, ako príslušný správny orgán podľa § 4 ods.1 a ods. 2 písm. g) zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa § 24 ods.1 zákona č. 250/2007 Z.z.. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona SNR č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, v súlade s § 46 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov
u k l a d á

účastníkovi konania Alexandra Zelezníková miesto podnikania 958 01 Partizánske, Veľká Okružná 1040/39 IČO 46 376 046



u k l a d á

účastníkovi konania Alexandra Zelezníková miesto podnikania 958 01 Partizánske, Veľká Okružná 1040/39 IČO 46 376 046

pre porušenie povinnosti predávajúceho zistené pri kontrole Internetového obchodu Budin.sk prevádzkovaného účastníkom konania na stránke www.budin.sk dňa 20.08.2012 na Inšpektoráte SOI so sídlom v Prievidzi pre Trenčiansky kraj, a to:
- pre porušenie zákazu predávajúceho ukladať spotrebiteľovi povinnosť bez právneho dôvodu, nakoľko v Obchodných podmienkach na stránke www.budin.sk, v článku 9. Záruka vrátenia peňazí a v článku 10. Záručné podmienky, bod 5 boli uvedené podmienky, ktoré ukladajú spotrebiteľovi povinnosť nad rámec zákona, a to povinnosť spotrebiteľa pri odstúpení od zmluvy vrátiť tovar originálne zabalený a nepoužitý, povinnosť spotrebiteľa pri reklamácií predložiť originálny obal výrobku a povinnosť kupujúceho uhradiť predávajúcemu náklady vzniknuté pri riešení neoprávnenej reklamácie, čím bol porušený § 4 ods. 2 písm. a)
- pre porušenie zákazu predávajúceho upierať spotrebiteľovi práva podľa § 3, nakoľko na internetovej stránke www.budin.sk chýba informácia o názve a adrese orgánu dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha, čím bol porušený § 4 ods. 2 písm. b)
- pre porušenie zákazu predávajúceho klamať spotrebiteľa uvádzaním nepravdivých údajov o nákupných podmienkach, nakoľko v Obchodných podmienkach na stránke
www.budin.sk v článku 3 Storno objednávky. Odstúpenie objednávateľa od Kúpnej zmluvy bol uvedený nepravdivý údaj o lehote na odstúpenie od zmluvy a o zachovaní lehoty na odstúpenie od zmluvy, v článku 9. Záruka vrátenia peňazí bol uvedený nepravdivý údaj o lehote na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu, čím bol porušený § 5 ods. 1
- pre porušenie zákazu predávajúceho používať nekalé obchodné praktiky pri predaji výrobkov vo forme klamlivého konania, nakoľko v Obchodných podmienkach na stránke www.budin.sk, v článku 10. Záručné podmienky a reklamácia, bod 5, bola uvedená podmienka, ktorá prezentuje právo, ktoré prislúcha spotrebiteľovi podľa právnych predpisov, ako charakteristickú črtu ponuky predávajúceho, čím bol porušený § 7 ods. 1 v nadväznosti na § 8 ods. 1

zákona číslo 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady číslo 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov

p o k u t u

vo výške 500,- EUR slovom päťsto euro

O d ô v o d n e n i e

Dňa 20.08.2012 vykonali inšpektori Slovenskej obchodnej inšpekcie (ďalej len inšpektori) kontrolu Internetového obchodu Budin.sk na stránke www.budin.sk. Kontrola bola vykonaná na Inšpektoráte SOI so sídlom v Prievidzi pre Trenčiansky kraj, kam sa na základe predvolania dostavil prevádzkovateľ internetového obchodu - účastník konania Alexandra Zelezníková, miesto podnikania Partizánske, Veľká Okružná 1040/39, ako predávajúci (ďalej len účastník konania).
Kompletny protokol je na:

http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&ved=0CG4QFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.soi.sk%2Ffiles%2Fdocuments%2Fpravoplatne-rozhodnutie%2Fprvostupnove%2Ftrencianky-kraj%2Ftn472012.rtf&ei=kPsrUfn5EcuM4gSbtIHIBg&usg=AFQjCNGJop8ilVfNh8bwS_ytcZL0Q_UDzA&sig2=SV3OyVHvFUa9pulI10P2ew&bvm=bv.42768644,bs.1,d.Yms
MAJKA ČR | 18-02-2013 11:39:22
ZDRAVÍM A ZÁROVEŇ VARUJI VŠECHNY , KDO SI CHCE U FIRMY BUDIN SK NĚCO KOUPIT. NEDĚLEJTE TO ! JÁ ČEKÁM DODNES NA LED PÁSEK . KTERÝ JSEM ŘÁDNĚ ZAPLATILA A ZBOŽÍ DO DNEŠNÍHO DNE NEMÁM. A PLATILA JSEM UŽ V ŘÍJNU. FIRMA NA EMAILY ANI NA TELEFONY VŮBEC NEREAGUJE. TAKŽE OD NICH UŽ NIKDY ŽÁDNÉ ZBOŽÍ !
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 28-01-2013 14:07:04
21. januara 2013 som podal podnet SOI na predmetnu firmu. Podla telefonickej informacie, vedenie firmy bude uz 3 x predvolane na SOI do Prievidze (2x sa nedostavili).

SOI moze konat vylucne na zaklade podani nespokojnych spotrebitelov, preto je nevyhnutne, aby kazdy nespokojny spotrebitel SOI kontaktoval e-mailom na dole uvedenu adresu.

Zaroven korektne napiste sem do diskusie osobne neskreslene skusenosti s predmetnou firmou, ktore mozu byt vyznamnym voditkom pre dalsich zakaznikov firmy.

www.soi.sk
Kontaktné údaje
Sládkovičova 11, 971 01 Prievidza
Telefón:
046 / 542 27 71
Fax:
046 / 542 06 85
E-mail:
tn@soi.sk
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 28-01-2013 13:35:29
Dnes sme vykonali viac pokusov a samozrejme v case, ktory firma uvadza ako "pracovny" a kedy telefonicka podpora pre zakaznikov ma byt funkcna. Zial, zni raz telefon uvedeny na webovej stranke zapnuty nebol.

Odpoved na e-mail sme do dnesneho dna od pani Zeleznikovej z firmy BUDIN Partizanske NEDOSTALI.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 25-01-2013 21:16:55
Na redakcny e-mail sme dostali tuto spravu:

Dobrý deň, tak ako sme sa v telefóne dohodli zasielam svoje skúsenosti s firmou Bud In. Objednala som si u nich parný mop prostredníctvom zlavadna.sk, mop mi bol zaslaný, po odskúšaní som zistila, že vobec nesplna to čo je naslubované v inzeráte a tak som kontaktovala p. zeleznikovu ci je možnost vrátenia tovaru. Mop som vrátila so 7 pracovných dní odo dna doručenia, na jej žiadosť som jej ešte do e-mailu napísala číslo zásielky. Mop som podla cisla zasielky sledovala aj ja a za pár dní bol prevzatý na poste v Partizánskom. Od toho dna pani nekomunikuje, písala som jej viacero e-mailov a taktisto som sa ju pokúsala kontaktovat telefonicky no bez výsledku.
Kupon som si zakúpila 14.novembra 2012 v ten den som si ho aj objednala, 28. novembra som napísala e-mail kde som sa pýtala či je možné vrátiť ho, tuším 1.decembra som ho poslala spať, ale to nie som si presne istá, doklad z posty mam doma a tam budem az večer tak to v prípade potreby upresním.
 
Prepáčte za to používanie/nepoužívanie diakritiky, písem to v rýchlosti.
 
Zuzana

- - -

Uvedene je cele meno, priezvisko, adresa aj telefonny kontakt na poskodenu klientku firmy BUDIN Partizanske.
Iva Šrámková | 25-01-2013 16:09:40
U firmy Budín jsme zakoupili mop mamince k vánocům, mop sice došel, ale nepaří, což je u parního mopu asi zásadní problém. Napsali jsme na reklamační oddělení firmy, volali, napsali na další kontakty firmy a nic. tak jsme psali i na Vykupto přes, které jsme mop koupili a stále čekáme. Tak už nevím a fakt jsem hodně naštvaná.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 24-01-2013 11:35:04
Dnesny ritual voci firme BUDIN sme zopakovali o 11.30 hodine. Kontaktny telefon sice zapnuty, no nik ho nedviha a odkazova schranka je stale plna.

Odpoved na e-mail ziadna.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 24-01-2013 03:24:41
Zo vcerajsieho popoludnia (23.01.2013 cez pracovnu dobu) mame zaznamenanych niekolko pokusov o kontaktovanie firmy BUDIN z Partizanskeho telefonicky. Po viac ako mesiaci bol po prvy raz zapnuty kontaktny mobilny telefon - nik ho vsak nedvihal. Skusili sme to aj z ineho cisla ako novi zakaznici - zial, vysledok uplne rovnaky. Odkazova schranka plna a tel. nedvihali.
Sme trpezlivi, na tomto pripade sa uz fakt iba bavime. Chceme naozaj korektne zistit, ci pani podnikatelka dotaciu prijatu od statu vyuzije na seriozne podnikanie.

Medzi casom sme kontaktovali SOI.

Informacie prinesieme ked budu aktualne nove.
Simon | 24-01-2013 02:13:10
..a čo tak navštíviť zmienenú adresu v Partizánskom? Bol by som naozaj zvedavý ako by to dopadlo. Teším sa na pokračovanie príbehu, pretože sám pracujem v jednom e-shope zo satelitnou technikou, kde sa ideme ludom roztrhať aby sme do dvoch, troch dní dostaly tovar až k zákaznikom, no niektorý sú nervozny aj ked im to príde do dvoch dní. Týchto ludí by som chcel vidieť v prípade niečoho takéhoto :)
Veľa šťastia prajem.
Pachník | 23-01-2013 09:15:42
p. Majko súhlasím s VAmi .. viem že ide o to aby to čo najviac ľudí čítalo a dalo si pozor, vbiem že nejde fakticky o tých cca 40 evro, ale tu ide o podstatžu .. že medzi nami sú "šialenci" ktorých nezastaví ano to že ich zverejníte .. a takých treba rovno sekať ...
Natiska sa mi otazka - sme fakt uz stado debilov - a prečo s otáznikonm ...
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 23-01-2013 01:35:44
PACHNÍK | 23-01-2013 00:11:29 | - obaja vieme - dost spolu komunikujeme - ze vec sa da riesit roznymi sposobmi. V tomto pripade som skutocne uprednostnil taktiku vyckavaciu a sledujem denne,m ako sa nam firma vyvija.

Vcera sa na jednom zo zlavovych portalov skoncila uz predlzena akcia na nejaky parny mop. Ospravedlnojem sa - neskoncila. Predlzili ju. Do tohto momentu sa stastnym "vlastnikom" mopu stalo 246 zakaznikov.

Podme na to prakticky 246 s 49,90 Eur. Cez stvrt miliona starych dobrych koruniek sa odkotulalo ludom z uctov a dodavatel ani za nieco viac ako mesiac ani len nezapol kontaktny telefon !! Na stranke ma stale - dovolenka a na e-maily mne - tiez podobnemu zakaznikovi neodpoveda.

Natiska sa mi otazka - sme fakt uz stado debilov? Ja netvrdim, ze sa k tovaru nedostanu. To nie! Ja som sa vsak k nemu nedostal a dodavatel mi nedal spat ani peniaze, ktore som mu zaplatil. (Vratil mi ich sprostredkovatel obchodu.) Mam vsak vycislovat naklady spojene s domahanim sa svojich prav? Ano, budu vycislene firme BUDIN.
Ak vsak rovnako alebo podobne budu postupovat voci dalsim klientom ako ku mne, kolko casu, energie a prachov bude splachnutych dolu kanalom len v pripade tejto firmy?

Niekto tu uz dal linky na zmluvy - o urovni podnikatelky si aj na zaklade toho kazdy moze spravit nazor sam.

Cely tento material nie je o mojich necelych 40 Eurach ! Je o tom, aby si ludia vopred preverovali firmy, ktorym vopred platia svoje prachy. Totizto, vela krat preto lebo chcu usetrit, stratia aj to malo, ktore maju...
anonym | 23-01-2013 01:12:33
skoda, ze sa tu neda dat like ako na facebooku, pachnik palec hore...
PACHNÍK | 23-01-2013 00:11:29
Pane Bože ???? to čo si s nimi toľko dopisujete ???
Máte doklady ??? poodal ste cez internet ...
vytlačte všetky doklady .. ako dôkaz
aj ich odpovede ...

1/ okamžite podnet na obchodnú inšpekci
2/ okamžite podnet na príslušný živnostenský úrad
3/ a už predtým mal byť podaný návrh na príslušný súd k vydaniu platobného rozkazu !!! máte dôkazy.. ide o skrátené konanie vymáhania neoprávneného majetkového prospechu !!!

NESTARAJTE sa . . pošlite návrh na súd .. alebo kto to robí ???
Čo budete písať až do budúceho roku .. a pôjdete sa im pokloniť ???
čo chcete ísť na kolenách .. poprosiť ???
veď to je zberba všetko .. čo toto robí .. to ide iba o zárobok ...
Súda vydá platobný príkaz na základe VAšich dôkazov .. a ptotm nech sa starajú !!! verte mi že súd vydá platobný príkaz !!!
choďte sa spýtať akéhokoľvek advokáta !! nie je to nič závratné .. ani nevykonateľné .. je to cca 3 papiere A4 ... takých návrhov na súd som podal cca 20 !!!
O nič nejde .. vy sa v tomto prípad enemusíte starať o nič .. starať sa bude ten .. proti komu budete podávať návrh na vydanie platobného rozkazu !!! to bude voči osobe !!! konateľ ..
a ak nepríde na súd ?? nestarajte sa ..
súd vydá platobný rozkaz . prejde lehota . budete mať exekučný titul v hrsti .. a potom už ich dá do cajchu hociktorý exekútor aj s navýšenými poplatkami !!!

OPAKUJEM nie je to nič závratné a nemožné .. 3 - 4 listy A4 .. a popis .. návrhu na podanie platobného návrhu .. konajte .. človeče .. veď vy ste nejaký dobrák !!! ktorý rozdáva peniaze !!!
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 22-01-2013 09:27:02
Aktualizovane
no nehovorim? | 21-01-2013 17:04:39
KOMENTÁR PORUŠIL PRAVIDLÁ DISKUSIE
Príspevok svojim obsahom bol v rozpore s pravidlami diskusie, prípadne porušoval legislatívu platnú v SR a EÚ. Administrátorom portálu bol vymenený za tento oznam a uložený do archívu.
anonym | 21-01-2013 13:39:01
Potom že podporujte miestnych podnikateľov, haha. Ja to hovorím už dlho a síce, že podnikateľ sa musí cenami prispôsobiť ľuďom a nie aby len plakal, že ľudia kupujú inde. Ak sa nevie prispôsobiť, ľudia ho môžu zvysoka... aj s jeho cenami.
re: shelley | 21-01-2013 13:26:36
Na jednu stranu s Vami suhlasím a aj ja nakupujem aj tu, ale...
Povedzme si to na príklade toho LED pásiku. Tu ponukaju taký LED pásik vodeodolný za cca. 8,- za 1 bm, na EBAY za to kupim 5 bm. Ako nehnevajte sa na mna za učelom vylepšenie fin.podmienok našich podnikatešov, ktorý napr. podnikaju aj tak, že presne ten istý tovar čo nakupia na ebay tu predavaju za 4x nasobne ceny, nie som ochotný platiť 5x násobok ceny...!!!
Krásnym príkladom je jeden eshop ponukajuci autokamery (nebudem tu písať názov aby som nerobil reklamu) ale kameru F900LHD tam kupim v prepošte za 33€ a tu za nu pýtaju 700€. Prosim pekne podnikanie na sk spôsob...
Príspevok | 21-01-2013 11:30:18
Príspevok na podnikanie je taká istá finta ako nákup auta cez leasing s obrovskou zľavou oproti hotovosti. Ten príspevok musíte na odvodoch vrátiť pretože všetky odvody si platíte hneď od 1. dňa.
Peter | 21-01-2013 10:23:32
Prispevok na rozbeh podnikania 2500 evri vyse
http://www.upsvar.sk/buxus/docs/zmluvy_od_2011/UPSVR%20Partizanske/205_49_2011_127075.pdf
ze by naozaj novokvasena
Peter | 21-01-2013 09:51:43
http://www.upsvar.sk/buxus/docs/zmluvy_od_2011/UPSVR%20Partizanske/38_01_51_2011_57895.pdf

Dievcina sa naucila robit eshop a skusila to na vlastnu past, ale ze yb velke susto? Kazdopadne si zavarila a mala riesit problem zavcasu a nechat toho ked to nezvladam. Takymto sposobom clovek straca ochotu riskovat byt osklbanym niekym nielen cez inet.
BTW, devcina hviezdicka zaziarila v Superstar 3 a pomaly vyhasla.
S podporou domacich to jest pravda, koniec koncov sa tie LED pasiky predrazili oproti domacej ponuke a aj to sedi s teoriou o podpore domaceho podnikania.
Registrovaný Miloš Majko Miloš Majko | 21-01-2013 09:38:57
Zuza | 21-01-2013 09:25:25 | - ocenujem Vas navod na nakupovanie. Zamyslim sa nad tym a mozno skusim po prvy raz v zivote ist do nejakeho obchodu a nieco kupim ;-)

Zuza, clanok nie je o tom, v ktorom obchode ma zakaznik nakupovat, ale o serioznosti jedneho z predajcov na Slovensku.
Zuza | 21-01-2013 09:25:25
Alebo žeby sme sa prešli po Seredskych prevadzkach?,kupili,vyplatili a uz mesiac sme si mohli svietit. Predavaju ich na viacerych miestach. Suhlasim so Shelley.
shelley | 21-01-2013 08:42:48
Ja si myslím, že keby sme sem-tam nakúpili aj v našich seredských predajniach, nemuseli by sme sa sťažovať, že v Seredi pes zdochol. Treba podporovať domácich podnikateľov a kupovať domáce produkty, ináč podporujeme ani nevieme koho. Potom nadávame na poľské výrobky. Ale asi ich niekto kupuje, keď ich sem vozia. Apropos, keby sme kupovali viacej domácej produkcie, nemuselo by to toľko zahraničných kamiónov ničiť naše cesty.
Názor | 21-01-2013 03:26:37
Toto nie je republika ale parodia na štát na čele s senilným dedom v pozícii prezidenta! Toto je Bananistan!
Aj tak sa tej ku..e nič nestane. Pozerám, že je z Partizánskeho, odkiaľ a aj z jeho blízkeho okolia pochádzajú všetky tie pofidérne OZ - verejné zbierky... prečo asi?
Čo sa týka tých LED pásikov, je to lepšie objednať cez ebay, kde su 5m vodeodolné v prepočte za 8,-€ a do 2 týždnov to máte doma... Ja už radšej kupujem tam veci.

UPOZORNENIE: Zo strany vydavateľa novín ide o pokus zachovať určitú formu voľnej komunikácie – nezneužívajte túto snahu na osočovanie kohokoľvek, na ohováranie či šírenie údajov a správ, ktoré by mohli byť v rozpore s platnou legislatívou SR a EÚ alebo etikou.

Komunikácia medzi užívateľmi a diskutujúcimi ako aj ostatná komunikácia sa v súlade s právnym poriadkom SR ukladá do databázy a to vrátane loginov - prístupov užívateľov . Databáza providera poskytujúceho pripojenie do internetu zaznamenáva tiež IP adresy užívateľov a ostatné identifikačné dáta. V prípade závažného porušenia pravidel, napríklad páchaním trestnej činnosti, je provider povinný vydať túto databázu orgánom činným v trestnom konaní.

Upozorňujeme, že každý užívateľ za svoje konanie plne zodpovedá sám. Administrátor môže zmazať príspevky, ktoré budú porušovať pravidlá diskusie, prípadne budú obsahovať reklamu, alebo ich súčasťou budú reklamné odkazy. Vydavateľ novín a redakcia nezodpovedá za obsah príspevkov diskutujúcich a nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov.

Pridať komentár
Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign