Prihlásiť sa Prihlásiť sa | Registrácia Nová registrácia
Bratislava Live | Rescue Online | Sereď Online | Reportér 24


Dnes je 24. 10. 2018, meniny oslavuje: , zajtra
RSS Export článkov
Top panel
Expedicia  Za polárny kruh 2016
Označenie inzercie
Expedicia Cernobyl 2016
Označenie inzercie
RubrikyRubriky
ATELIER MAJKO
Označenie inzercie
Vysivanie na textil
Označenie inzercie
Sherlock Holmes
Označenie inzercie
INFOSLOBODA Transparentnosť v samospráve
Označenie inzercie
Karol Voltemar  - cesta okolo sveta na bicykli
Označenie inzercie
Bratislava na fotografiách
Označenie inzercie
Videá

Balíky po novom

817

Pri príležitosti spustenia nového terminálu BalíkoBox v zadnej časti nákupného centra Bory Mall v Bratislave 24.4.2017 generálny riaditeľ Slovenskej pošty Róbert Gálik informoval novinárov o tom, že terminály  sú umiestnené vo väčších mestách na strategických miestach, predovšetkým  pri prevádzkach potravinových reťazcov, alebo pri nákupných centrách s dostupnosťou a možnosťou parkovania. V súčasnosti je v prevádzke 22 terminálov a to v Bratislave, Ivanke pri Dunaji, Senci, Hlohovci, Trnave, Nitre, Martine, Žiline, Banskej Bystrici, Zvolene, Poprade, Prešove a v Košiciach. Samoobslužné schránky sú k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni. „Toto inovatívne riešenie dopĺňa portfólio moderných služieb Slovenskej pošty a posilňuje pozíciu spoločnosti na balíkovom trhu. Automatizované poštové terminály, ktoré úspešne fungujú vo viacerých krajinách v zahraničí, predstavujú rýchly, bezpečný a pohodlný spôsob doručovania balíkov a balíkových zásielok.“ povedal Róbert Gálik. Klienti môžu doručenie balíka prostredníctvom BalíkoBoxu využiť pri nákupoch cez internet. V súčasnosti túto možnosť ponúka takmer sto internetových obchodov a ďalšie ju postupne implementujú do svojich systémov. Zákazník si objedná tovar a ako miesto doručenia si vyberie BalíkoBOX, ktorý mu svojou lokalizáciou vyhovuje najviac. Po tom, ako poštový doručovateľ vloží balík do schránky, dostane klient potvrdzujúcu SMS správu o uložení zásielky. Tá okrem označenia balíka, uvedenia konkrétneho BalíkoBoxu a lehoty na vyzdvihnutie, obsahuje PIN kód na otvorenie schránky. V prípade balíka na dobierku dostane klient aj informáciu o sume, ktorú je potrebné zaplatiť platobnou kartou. Zákazník  má na vyzdvihnutie balíka tri kalendárne dni. Ak si ho v tejto lehote nepreberie, balík bude odoslaný a uložený na pošte prislúchajúcej k danému BalíkoBoxu, o čom bude adresát informovaný SMS správou.


Fotogaléria k článku:

817
Autor: Miroslav Košírer
817
Autor: Miroslav Košírer
817
Autor: Miroslav Košírer

Zobraziť všetky fotografie
817
Autor: Miroslav Košírer
817
Autor: Miroslav Košírer

Skryť všetky fotografie

Komentáre k článku:

Komentovať môžu:
registrovaní menom
›REGISTROVANÍ NICKOM‹
všetci

Pre pridávanie komentárov k článkom sa prihláste. Ak nemáte prihlasovacie meno a heslo, zaregistrujte sa tu.

Bottom panel

© bratislavalive všetky práva vyhradené. Obsah novín je chránený autorským zákonom č. 618/2003 Z.z. a medzinárodným právom.
Prepis , šírenie, či ďalšie kopírovanie tohto obsahu alebo jeho časti, a to akýmkoľvek spôsobom je bez predchádzajúceho súhlasu vydavateľa alebo autora článku zakázané.
Design: © Mgr. Matej Fraňo Logo a názov novín: © Miloš Majko
Noviny sú aktualizované priebežne.
Články uverejnené na bratislavalive.sk neprechádzajú jazykovou korektúrou.
Redakcia a vydavateľ novín nezodpovedá za obsah autorov jednotlivých príspevkov. Redakcia a vydavateľ nenesie prípadné právne následky za názory autorov príspevkov a príspevky v diskusiách uverejnených v novinách.

Webdesign